Педагогічний воркшоп «Сучасні методи навчання».

Частина перша. Технологія Інтерактивного навчання.Методичне об’єднання вчителів природничо- математичного циклу.

5 травня в нашому закладі відбувся педагогічний воркшоп «Сучасні методи навчання» з метою підвищення рівня професійного зростання вчителів Кривобалківського ліцею.

Воркшоп(англ. -workshop) - інтенсивний навчальний захід, на якому учасники навчаються, перш за все, завдяки власній активній роботі. Для роботи учасники були об’єднані в групи. Кожна група (методичне об’єднання вчителів) обрала для розгляду певну педагогічну технологію і презентувала присутнім використання її елементів у своїй роботі під час уроків дистанційного навчання.

Частина перша. Технологія Інтерактивного навчання.

Розпочали роботу воркшопу вчителі МО Природничо-математичного циклу. Вони познайомили колег із використанням у своїй роботі: предметних квестів та створення тестів на платформі «Всеосвіта», познайомив присутніх із методичними родзинками своєї роботи вчитель математики та фізики Сметана Т. В.

Про роботу з гуглформами для створювання анкет і тестів розповів присутнім вчитель інформатики Сошикський О. В. та презентував ChatGPT — чат-бот зі штучним інтелектом, розроблений лабораторією OpenAI. Це програма, яка на «замовленння» написала портрет нашого ліцею і «склала» про наш навчальний заклад вірш.

Керівник МО Вербицька З. В. підготувала презентацію про обрану технологію та методи інтерактивного навчання. Розповіла про свою роботу на платформі Learningapps.org для створення тестових завдань та провела невеличкий майстер-клас - фрагмент уроку «Класи неорганічних сполук». Учасники воркшопу мали можливість самостійно вдосконалити свої знання з цієї теми, виконавши тестове завдання на платформі. Першими справились із завданням вчителі МО молодших класів.

А ще вона поділилася з присутніми своїм досвідом як працювати з дошкою Padlet. А для підведення підсумку роботи воркшопу, кожна група отримала завдання: створити дошку свого МО з розміщеними на ній презентаційними матеріалами та методичними напрацьовками для обміну досвіду з колегами.

А на завершення виступу, МО вчителів природничо-математичного циклу подарувало всім присутнім бонус – можливість , за бажанням, пройти тест «Яка ти квітка»).

В якості ж рефлексії було запропоновано присутнім, при умові якщо матеріал презентований групою виявився цікавим і корисним, викласти на дошці вчителів природничо- математичного циклу фото квітки, яку колеги сфотографували напередодні зустрічі.

По кількості фото у «Квітковій галереї» на нашій дошці МО, ми маємо сміливість зробити припущення, що наш виступ був змістовним і цікавим.

Щиро дякуємо всім учасникам воркшопу за плідну співпрацю!

Воркшоп. 2 Частина. Інформаційний продукт. МО вчителів математично- природничого циклу.

wym-1687591769679

Кiлькiсть переглядiв: 93

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.